آرمین آرمین ، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آرمین حسینی زارع

بازیگوشی آرمین تمومی نداره .... کلی باهاش بازی می کنیم..... لذت می بریم.... خدا رو شکر

کودک بازیگوش

1398/1/26 21:57
264 بازدید
اشتراک گذاری

همبازی کودک بودن یکی از راه های کنترل کودک بازیگوش

یکی از راه های کنترل کودک بازیگوش صحبت کردن با اوست . کودکان بازیگوش حرف زدن را دوست دارند شما می توانید زمانی که کودک را به حمام یا سرویس بهداشتی می برید برای اینکه زمان برایش راحت تر سپری شود از او بخواهید تا کارهایی که امروز انجام داده را برایتان تعریف کند با این کار ، نظافت برای او لذت بخش تر می شود و نسبت به محیط بهداشتی حس بهتری خواهد داشت .

یکی از نکات مهم برای والدینی که کودک بازیگوش دارند اینست  که به خواب کافی کودک  اهمیت بدهند ، کودکی که پس از شنیدن قصه در آغوش پدر و مادر بخوابد ( تاثیر قصه گفتن در کودکان باعث آرامش آن ها قبل از خواب می شود ) و زمان کافی خواب را هم داشته باشد کودک آرام تری خواهد بود و پس از بیدار شدن بهانه گیری کودک و بازیگوشی او و در ادامه حتی پرخاشگری کودک در برخی موارد کمتر خواهد شد .

سعی کنیم برای فرزندانمان الگوی خوبی باشیم ، وقتی که آنها با ما صحبت می کنند با آن ها تماس چشمی داشته باشیم و شنونده حرفهایشان باشیم ، تا وقتی که با ما صحبت می کنند نباید سرمان را به سمت تلویزیون یا روزنامه برگردانیم ، در این صورت آن ها نیز از ما الگو برداری می کنند و همین رفتار را با ما خواهند داشت . ای دقیقا به الگوپذیری کودکان  برمی گردد .

پسندها (2)

نظرات (0)